Saturday, September 29, 2012

Samurai Burger




Hari ni rezeki Nsi murah..yeayyyyy...ada orang belanja makan benda di atas,pelagi kalau bukan  Samurai Burger yang dibawa khas oleh Mcdonald.Ia diperbuat dari daging lembu yang dicincang dan dicelup dengan sos teriyaki dan rasa sedikit manis juga terdapat sos putih istimewa bersama salad dan bun yang lembut dan kecil dari patty burger tersebut.Rasa sos teriyaki tersebut adalah sedikit manis.Mungkin bagi mereka yang benar-benar menyukai ramuan yang manis harus mencuba hidangan terbaru dari Mcdonald ni.


Bagi Nsi sendiri,adalah lebih enak jika burger samurai ini ada rasa pedas.Hidangan ini juga datang bersama-sama dengan minuman Sakura McFizz. Ia adalah minuman berkarbonat dengan berwarna merah dan rasa adalah ada sedikit masam manis berkabonat.


Bagi Nsi sendiri,Nsi bagi Samurai Burger 3 daripada 5 bintang. Anda boleh menikmati burger ini hanya dari McDonald di Malaysia (tidak pasti tentang negara-negara lain) untuk masa yang terhad. Cepat, sementara stok masih ada. Untuk maklumat lanjut bolehlah mengetik link ini (^_~) http://www.mcdonalds.com.my/highlights/2012_samurai_burger.asp


No comments:

Post a Comment