Friday, October 5, 2012

MAZAYA GOT CERVICAL CANCER!!!!!! :(






Petang ni pas balik dari court cuci sangkar budak2 kemaskan apa yang patut mandikan Mazaya jap cuci darah yang mengalih di farajnya supaya tidak dihinggapi lalat.Kebersihan anak2 bulus memang di ambil berat oleh Nsi.
Ingatkan Mazaya keguguran sebab darah mengalir non stop dari rahim dia...so pas hantar dia kat 

  • KLINIK HAIWAN & SURGERY TAMAN EQUINE / TSV, 
  • NO 22/1, JALAN BPP 8/4, BANDAR PUTRA PERMAI
  • 43300 Seri Kembangan, Malaysia

Vet 2 pun cakap Mazaya kena admited untuk monitor dia.Nsi pun beransur pulanglah singgah makan jap kat kedai makan,balik rumah charge bateri hp yang "kong" ittew....kat pukul 2300++ baru on balik tup2 1 sms masuk dari klinik tu suruh call balik urgent.Call balik jap tadi Vet cakap dia call tadi nak minta izin operate Mazaya coz ada nanah dalam peranakan dia dan dia di sahkan  menghidap "Barah Rahim"

YA ALLAH ENGKAU SELAMATKANLAH CUCU KU MAZAYA BTE BOBOY.KURNIAKANLAH KESIHATAN YANG BERPANJANGAN PADANYA.MOGA DIA SELAMAT DAH SEMBUH SEPERTI DULUKALA.

Fyi...Mazaya antara kucing Nsi yang paling active dan manja.Sedihnya bila dapat tahu benda2 ni boleh terjadi pada cucu kesayanganku  :(
Kawan2 tolong DOA kan Mazaya supaya cepat sembuh ye.Thanx.

Ketik sini untuk cerita selanjutnya MAZAYA pergi jua :(


2 comments:

  1. alahai comelnya mazaya tapi kena kanser pulak... take care ya..


    p/s: salam kenal dan follow sini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 r psl..umo pn x smpi lg setahun..ingatkn keguguran sbb mcm tumpah darah vbwk gi vet dia pn suspek gugur tup2 pas dh blk dia tepon kata cancer plak,Tawakal je lah.

      Delete